تازه های کامپیوتر و برنامه نویسی

آموزش کامپیوتر , برنامه نویسی , نرم افزار

تازه های کامپیوتر و برنامه نویسی

آموزش کامپیوتر , برنامه نویسی , نرم افزار

می خواهم html یاد بگیرم از کجا شروع کنم؟



«درس اول»

با سلام خدمت شما دوستان

تصمیم دارم دوره ی جدیدی از آموزش html را در پست هایم به شما آموزش دهم و این اولین مطلبی است که در این مورد نوشته ام و به امید خدا قصد دارم بخش اعظم و مهمی از آموزش این زبان برنامه نویسی را از مطالب پایه تا مباحث پیشرفته بصورت گام به گام در پست هایم قرار دهم تا کسانی هم که چیزی از این زبان برنامه نویسی نمی دانند و می خواهند از صفر شروع کنند از این مطالب استفاده کنند.

قبل از انجام هر کاری یک سری پیش نیاز هایی را که لازم است یادآوری می کنم،برای نوشتن کدهای html شما به یک ویرایشگر متن نیاز دارید.اگر به اینترنت دسترسی ندارید و امکان فراهم کردن برنامه های پیشرفته تر برای شما فراهم نیست می توانید از برنامه ساده نوت پد  notepad که همراه ویندوز شما بر روی سیستم تان نصب می شود استفاده کنید. اما به نظر من اگر بتوانید نرم افزار  phpDesigner7 را از اینترنت دانلود  

 کنید خیلی راحت تر خواهید بود،در ضمن برای کار با این برنامه نیاز به آموزش خاصی ندارید و کار با آن بسیار راحت است.در توصیف این برنامه می توانم بگویم که در نوشتن کدها از خودتان هم جلو می افتید(اگر هم در استفاده از این نرم افزار مشکل داشتید می توانید در بخش نظرات با من در میان بگذارید ,در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان خواهم بود) .

بعد از نوشتن کدها در داخل یکی از نرم افزار های بالا ,برای مشاهده نتیجه کارتان نیاز به یک مرورگر وب دارید به عنوان مثال می توانید از مرور گرهای  mozilla firefox , Internet Explorer و یا opera استفاده کنید .برای این کار اگر بعنوان مثال کدهایتان را در داخل برنامه notepad نوشته باشید باید ابتدا آن را با فرمت html. ذخیره کرده و سپس آنرا با یک مرورگر (فرضا اینترنت اکسپلورر) باز کنید تا نتیجه کارتان را مشاهده کنید.


بقیه مطالب را در پست های بعدی دنبال کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.